školní družiny
Registrace žákovských skupin je nutná z organizačních a kapacitních důvodů. Následně vás budeme kontaktovat a domluvíme podrobnosti.
Naše včely

Popis aktivity:
Beseda se
včelařem Romanem Šidlíkem o včelaření a životě včel ve společenstvu. Přednáška
je koncipována především zábavnou formou, přiměřeně věku žáků a klade si za cíl
přiblížit tento koníček/poslání a vzbudit v dětech zájem o ochranu přírody.
Termín: březen-duben 2021
Délka trvání: 60 minut
Žáci se během přednášky o včelách seznámí
i s rostlinami, které opylují, prohlédnou si pomůcky včelaře, výrobky z včelího
vosku. Přednáška je vhodná pro max 25 dětí.
Program:
- 1. Historie včelaření
- 2. Kam řadíme včely
- 3. Jak o včely pečovat, jak se k nim chovat
- 4. Včelí produkty
- 5. Pomůcky včelaře
- 6. Diskuse, prohlídka včelařského vybavení, ochutnávka medu
MOBILNÍ HERNA - logické hry

Popis aktivity:
Hlavním cílem bude představení her v jednotlivých odděleních školních družin na Slavkovsku.
Upřednostněny budou družiny, které
projevily zájem v předchozím školním roce, ale z důvodu pandemie
koronaviru se akce již neuskutečnila. Žáci budou rozděleni do skupinek, pod dohledem lektora a pedagogů si
vyzkouší nové hry. Každý si jistě přijde na "to své".
Termín: únor-březen 2021
Délka trvání: 90 minut
V mobilní herně budou moci žáci vyzkoušet následující hry :
Cortex 2,
Dixit,
Duch,
Na křídlech,
Osadníci z Katanu,
Povolání,
Tik tak bum - junior,
Ubongo, Zázraky přírody.
OZOBOTI VE VAŠÍ DRUŽINĚ
Popis aktivity:
Zábavně vzdělávací program s miniaturními roboty
Ozoboty pro děti navštěvující školní družiny.
Jedná se o volně navazující program na již uskutečněné aktivity. Ti žáci, kteří ale neabsolvovali program
č. 1, budou úvodem obeznámeni. Pod dohledem lektora a pedagogů budou následně
programovat robotky za pomocí barevných kódů. Maximální
množství účastníků ve skupině je 24.
Termíny: leden až květen 2021
Délka trvání: cca 90 minut
Program:

1. Kdo je robot Ozobot - seznámení s robotem (připomenutí)
2. Sada aktivit - např. přemístění předmětů, provedení bludištěm na základě předem stanovených kódů, puzzle, dopravní hřiště aj.
3. Ztvárnění vlastních příběhů/map dle schopností dětí
Informace k jednotlivým programům podá P. Hrozek (map2slavkov@seznam.cz).
Aktivity jsou financovány z projektu MAP II, pro účastníky jsou zdarma.